Optymalizacja Współczynnika Konwersji (CRO)
Chcesz sprzedawać więcej w swoim sklepie internetowym?
Dzięki optymalizacji konwersji wskażemy obszary, których poprawa wpłynie na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie lub serwisie internetowym.
Co zyskasz dzięki optymalizacji konwersji?
Wzrost sprzedaży
Dzięki optymalizacji współczynnika konwersji Twój sklep internetowy będzie sprzedawał więcej przy tych samych kosztach pozyskania klientów.
Wzrost efektywności
Analiza elementów sprawiających problem użytkownikom wpłynie na efektywność realizacji celów biznesowych.
Inspiracja do zmian
Otrzymasz spojrzenie na Twój sklep w oparciu o rzeczywiste zachowania Twoich użytkowników.
Dlaczego warto optymalizować konwersję właśnie z nami?
Posiadamy wszechstronne kompetencje
Nasi eksperci posiadają kompetencje pozwalające wspierać e-biznes w jego różnych obszarach - funkcjonalnym, estetycznym, czy copywriterskim. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować i wprowadzić modyfikacje wynikające z planu optymalizacji.
Mamy ponad 10 lat doświadczenia
Pracowaliśmy dla wielu branż, w tym modowej, kosmetycznej, AGD, FMCG, budowlanej czy oferującej specjalistyczny sprzęt medyczny.
Stosujemy sprawdzone i skuteczne metody
Wykorzystujemy autorskie listy kontrolne (checklisty), dzięki którym poddajemy audytowi absolutnie każdy, istotny element analityki Twojego sklepu.
Doradzamy i opracowujemy plany na przyszłość
Omówimy z Tobą audyt i wspólnie ustalimy plan wdrożenia naszych rekomendacji. Możemy kontynuować współpracę i wesprzeć Cię również w tym procesie.
“Optymalizacja konwersji (CRO) to idealny sposób na weryfikację zmian w sklepie lub serwisie internetowym w oparciu o rzeczywiste zachowania użytkowników.”
Marcin Cichoń
Z doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów korzystali
W jaki sposób optymalizujemy współczynnik konwersji?
Spotkanie otwierające z naszym ekspertem
Prace rozpoczniemy od warsztatu, podczas którego zrozumiemy Twoje cele i uwarunkowania biznesowe. Na spotkaniu chcemy dowiedzieć się, z jakimi wyzwaniami mierzy się Twoja organizacja, na czym najbardziej Ci zależy i co chcesz osiągnąć dzięki optymalizacji konwersji.
Stworzenie hipotez badawczych
Na bazie spotkania warsztatowego nasi eksperci zidentyfikują obszary optymalizacji konwersji w Twoim sklepie lub serwisie internetowym, a następnie stworzą hipotezy badawcze (alternatywne propozycje obecnych rozwiązań w Twoim serwisie) na potrzeby przeprowadzenia dalszych testów
Przeprowadzenie testów
Skonfigurujemy narzędzia i przeprowadzimy testy A/B hipotez badawczych. W naszej pracy wykorzystujemy rozwiązania Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Hotjar, CUX. Przygotujemy również analizę zachowań Twoich użytkowników wykorzystując rzeczywiste nagrania ich sesji w serwisie internetowym*
* dotyczy wersji Pro i Premium audytu UX
Przygotowanie raportu
Opis przeprowadzonych testów i analiz umieścimy w czytelnym raporcie. Wskażemy obszary do optymalizacji wraz z naszymi rekomendacjami. Przygotujemy ocenę wskazanych zagadnień pod kątem ich wpływu na konwersję oraz wysiłku potrzebnego do wdrożenia zmian.
Darmowa video porada dla Twojego sklepu lub serwisu internetowego?
Zastanawiasz się nad optymalizacją konwersji (CRO)? Nasi eksperci przygotują dla Ciebie krótkie video, w którym otrzymasz 3 dedykowane porady.
Ile kosztuje optymalizacja konwersji (CRO)?
Start
Pro
Premium
Nie wiesz co wybrać?
Jeśli nadal zastanawiasz się, którą ofertę wybrać - napisz do nas lub umów się na krótką rozmowę w dogodnym dla Ciebie terminie.
Najczęściej zadawane pytania
Ile czasu zajmuje optymalizacja współczynnika konwersji (CRO)?
W każdej wersji naszej oferty opieramy się na przeprowadzeniu testów A/B, których czas trwania zależny jest od wielkości ruchu na testowanej podstronie. Średnio można przyjąć, że każdy test A/B będzie trwał minimum 14 dni, zatem w przypadku wersji Start i Pro należy liczyć się z realizacją całego projektu w około 1,5 miesiąca.
Z czego wynika cena optymalizacji CRO?
Cena CRO wynika z zawartości poszczególnych wersji naszej oferty, a co za tym idzie czasu poświęconego na realizację całego projektu. W każdym przypadku możemy przygotować indywidualną wycenę uwzględniającą Twoje potrzeby.
Czy wdrażamy wnioski i rekomendacje z testów CRO?
W ramach każdego z pakietów CRO otrzymasz rekomendacje rozwiązań problemów wskazanych w naszym raporcie. Nie będą to jednak gotowe projekty graficzne podstron z naniesionymi zmianami. Możemy przygotować indywidualną wycenę zawierającą wykonanie projektów graficznych. Następnie będziesz mógł zlecić wdrożenie zaprojektowanych przez nas widoków wybranemu przez Ciebie zespołowi IT. Możemy również zasugerować kontakt z naszymi zaufanymi partnerami IT - są to uznane na polskim rynku software house’y.