
Audyt UX sklepu internetowego
Chcesz rozwiązać problemy klientów swojego sklepu i sprzedawać więcej?
Nasz zespół od ponad 10 lat współpracuje ze sklepami internetowymi nad optymalizacją użyteczności - możemy pomóc także Tobie.
Co zyskasz dzięki audytowi UX?
Wzrost sprzedaży
Klienci będą chętniej dokonywać zakupów. Zmniejszysz koszty ich pozyskania oraz odczujesz wzrost współczynnika konwersji.
Identyfikacja problemów
Zweryfikujesz co w Twoim sklepie działa dobrze, a jakie elementy wymagają poprawy.
Ekspercka diagnoza
Dowiesz się, czy Twój sklep potrzebuje niewielkich poprawek, czy może warto rozważyć jego gruntowną przebudowę.
Zadowoleni klienci
Zyskasz usatysfakcjonowanych i powracających do Twojego sklepu klientów.
Rekomendacje zmian
Podzielimy się z Tobą propozycjami gotowych rozwiązań, dobranych do Twoich możliwości.
Inspiracje i wsparcie w rozwoju
Otrzymasz fachowe doradztwo i pomoc w wykreowaniu planów rozwoju Twojego sklepu.
Dlaczego warto wykonać audyt UX właśnie z nami?
Kompleksowo podchodzimy do audytu
Oceniamy sklep pod kątem użyteczności, optymalizacji współczynnika konwersji, jakości komunikacji tekstowej oraz graficznej.
Mamy ponad 10 lat doświadczenia
Pracowaliśmy dla wielu branż, w tym modowej, kosmetycznej, AGD, FMCG, budowlanej czy oferującej specjalistyczny sprzęt medyczny.
Stosujemy sprawdzone i skuteczne metody
Wykorzystujemy autorskie listy kontrolne (checklisty), dzięki którym poddajemy audytowi absolutnie każdy, istotny element Twojego sklepu.
Doradzamy i opracowujemy plany na przyszłość
Omówimy z Tobą audyt i wspólnie ustalimy plan wdrożenia naszych rekomendacji. Możemy kontynuować współpracę i wesprzeć Cię również w tym procesie.
“Audyt UX rekomenduję naszym klientom nie tylko w sytuacji, gdy chcą stopniowo optymalizować swój sklep, ale także przed gruntownym redesignem. Analiza ekspercka pozwala określić, które obszary e-commerce'u wymagają szczególnej uwagi, formułuje plan działań oraz stanowi punkt wyjścia do dalszych prac.”

Wiktor Lipiński
Z doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów korzystali
Z czego składa się audyt UX sklepu internetowego?
Poradnik “Audyt UX - jak się przygotować?”
Przed rozpoczęciem prac otrzymasz poradnik, dzięki któremu dowiesz się jakie informacje, dane i narzędzia będą nam potrzebne.
Spotkanie z zespołem ekspertów*
Podczas rozmowy chcemy poznać Twój biznes i dowiedzieć się, na czym najbardziej Ci zależy oraz co chcesz osiągnąć dzięki audytowi.
* dotyczy wersji Pro i Premium audytu UX
Raport z podsumowaniem analizy
Audyt wykonamy wykorzystując metody analizy heurystycznej (heuristic evaluation) oraz wędrówki poznawczej (cognitive walkthrough). Opis błędów oraz rekomendacje ich naprawy umieścimy w wyczerpującym, czytelnym raporcie. Znajdziesz w nim również ocenę wskazanych zagadnień pod kątem ich wpływu na konwersję oraz wysiłku potrzebnego do wdrożenia zmian.
Spotkanie podsumowujące z zespołem realizacyjnym*
Po przesłaniu Ci raportu zorganizujemy spotkanie, mające na celu omówienie wniosków z audytu oraz planu wprowadzenia zmian. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
* dotyczy wersji Pro i Premium audytu UX
Darmowa wideoporada dla Twojego sklepu!
Zastanawiasz się nad audytem UX? Nasi eksperci przygotują dla Ciebie krótkie video, w którym otrzymasz 3 dedykowane porady.
Ile kosztuje audyt UX?
Start
Pro
Premium
Jakie efekty prac otrzymasz?
Co poddamy audytowi?
Co jeszcze możemy Ci zaoferować?
Nie wiesz co wybrać?
Jeśli nadal zastanawiasz się, którą ofertę wybrać - napisz do nas lub umów się na krótką rozmowę w dogodnym dla Ciebie terminie.
Najczęściej zadawane pytania
Ile czasu zajmuje wykonanie audytu?
Czas trwania audytu w przypadku wersji Start wynosi 7 dni roboczych, a dla wersji Pro 14 dni roboczych od momentu podpisania umowy na realizację usługi. W przypadku wersji Premium czasochłonność audytu zależy do indywidualnej wyceny.
Z czego wynika cena?
Wycena audytu wynika z zawartości poszczególnych wersji audytu UX, a co za tym idzie czasu poświęconego na realizację całego projektu. W każdym przypadku możemy przygotować indywidualną wycenę uwzględniającą Twoje potrzeby.
Czym są analiza heurystyczna i wędrówka poznawcza?
Analiza heurystyczna (heuristic evaluation) polega na weryfikacji zgodności sklepu internetowego z dobrymi praktykami użyteczności. Najczęściej stosowana jest lista 10 zasad opracowana przez Jakoba Nielsena i Ralfa Molicha. Natomiast wędrówka poznawcza (cognitive walkthrough) to jedna z metod eksperckiej oceny użyteczności. Ekspert wchodzi w rolę użytkownika i przechodzi wcześniej zdefiniowaną ścieżkę zawierającą określone zadania do wykonania np. dodanie produktu do koszyka i sfinalizowanie zamówienia w sklepie internetowym.
Jak praktycznie mogę wykorzystać wnioski z audytu?
Wnioski i rekomendacje z audytu powinny zostać wykorzystane do wdrożenia zmian w sklepie internetowym wpływających na poprawę doświadczeń Twoich klientów. W przypadku wersji Pro i Premium audytu UX przygotujemy wykaz zidentyfikowanych problemów pod kątem ich wpływu na konwersję oraz wysiłku potrzebnego do wdrożenia poprawek.
Czy wdrażamy wnioski i rekomendacje z audytu?
W ramach każdego z pakietów audytu UX otrzymasz rekomendacje rozwiązania problemów wskazanych w naszym raporcie. Nie będą to jednak gotowe projekty graficzne podstron z naniesionymi zmianami. Możemy przygotować indywidualną wycenę zawierającą wykonanie projektów graficznych podstron. Następnie będziesz mógł zlecić wdrożenie zaprojektowanych przez nas zmian wybranemu przez Ciebie zespołowi IT. Możemy również zasugerować kontakt z naszymi zaufanymi partnerami IT - są to uznane na polskim rynku software house’y.
Czy audyt obejmuje również wersję mobilną sklepu?
Tak, każdy pakiet naszego audytu obejmuje przeprowadzenie analizy również na smartfonie.