PROJEKTOWANIE LANDING PAGE’Y

Dobrze zaprojektowany landing page - skuteczne wsparcie Twoich działań

Mamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu UX/UI oraz optymalizacji konwersji, dzięki czemu szybko, skutecznie i w przystępnej cenie przygotujemy landing page na miarę Twoich potrzeb.

Dlaczego dedykowany landing page jest lepszy od gotowych rozwiązań?

Projekt skrojony na miarę

Zamiast bazować na ogólnodostępnych szablonach otrzymujesz dedykowany projekt dostosowany do Twoich wymagań biznesowych.

Minimalizacja kosztów

Zaprojektowany landing page staje się Twoją własnością i jest umieszczony na Twoim hostingu. Nie płacisz za korzystanie z niego żadnego abonamentu.

Pomoc w integracji

Otrzymasz wsparcie w umieszczeniu landing page’a na Twoim hostingu, konfiguracji Google Analytics, integracji z wybranym systemem zewnętrznym (np. Slack, Pipedrive, Mailchimp).

Dlaczego warto zlecić landing page właśnie nam?

Mamy ponad 10 lat doświadczenia

Pracowaliśmy dla wielu branż, w tym modowej, kosmetycznej, AGD, FMCG, budowlanej czy oferującej specjalistyczny sprzęt medycznym.

Dbamy o jakość

Projekt graficzny dopasujemy do Twojej identyfikacji wizualnej, zadbamy o spójność na poziomie estetyki i efektowność.

Wiemy jak optymalizować konwersję

Na każdym etapie prac uzyskasz od nas wsparcie w przygotowaniu zawartości landing page’a pod kątem optymalizacji konwersji.

Myślimy o przyszłości

Landing page możesz w przyszłości rozwijać samodzielnie lub z naszym wsparciem. Daje on możliwość modyfikacji i testowania wariantywnych rozwiązań.

“Tworząc landing page łatwo popełnić błędy, które skutecznie mogą utrudnić osiągniecie oczekiwanego celu. Pracując z naszymi klientami zawsze staramy się znaleźć złoty środek między perswazyjnym przekazem, oddaniem charakteru marki i przyjaznym dla użytkownika interfejsem.”

Wiktor

Wiktor Lipiński

Lead Designer & Strategist

Z doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów korzystali

WITTCHEN
Wółczanka
Nest Bank
Leroy Merlin
Vistula
publio

Jak wygląda proces wyceny i tworzenia landing page’a?

Zebranie wymagań oraz kluczowych informacji

Otrzymasz brief, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez określenie oczekiwań wobec landingu, celów, jakie chcesz za jego pomocą osiągnąć oraz zebranie niezbędnych materiałów (elementów identyfikacji wizualnej, zdjęć/wideo, tekstów itd.).

Dokładna wycena

Na podstawie otrzymanych od Ciebie materiałów przygotowujemy dokładny kosztorys oraz harmonogram projektu. W razie potrzeby zadamy dodatkowe pytania, aby pogłębić pozyskaną wcześniej wiedzę.

Przygotowanie projektu graficznego

Wykorzystując przesłane materiały projektujemy interfejs (UI) landing page’a i przekazujemy go do Twojej akceptacji.

Wdrożenie HTML/CSS/JS

Gotowy i zaakceptowany przez Ciebie projekt przenosimy na język przeglądarek internetowych oraz dokonujemy odpowiednich integracji z zewnętrznymi narzędziami (np. do e-mail marketingu). Każdy z naszych landing page’y jest w pełni responsywny, czyli będzie się prawidłowo wyświetlał na wszystkich urządzeniach.

Darmowy poradnik “Skuteczny landing page - od czego zacząć?”

Zbiór porad i wskazówek, które pomogą Ci zaplanować swój landing page i przygotować wszystko co niezbędne, by był przyjazny dla użytkowników i skuteczny.

Ile kosztuje projektowanie
i wdrożenie landing page’a?

Start

2 500 zł
netto
Najczęściej wybierany

Pro

3 500 zł
netto

Premium

Indywidualna wycena

Prace koncepcyjne

Raport z przeprowadzonego audytu użyteczności z listą zidentyfikowanych problemów
Spotkanie z naszymi ekspertami UX/UI w celu zebrania wymagań (1h)
Tak
Tak
Tak
Rekomendacje rozwiązań problemów wskazanych w raporcie i optymalizacji sklepu
Projekt graficzny dopasowany do identyfikacji wizualnej marki
Tak
Tak
Tak
Analiza wskazanych w raporcie problemów pod kątem wpływu na konwersję oraz wysiłku potrzebnego do wdrożenia poprawek
Wykorzystanie treści (zdjęcia, tekst) przygotowanych przez klienta
Tak
Tak
Tak
Dwa spotkania z ekspertami (1-1,5h każde)

Moduły landing-page’a

Wersja desktop i mobile sklepu
Sekcja nawigacji
Tak
Tak
Tak
Strona produktu
Sekcja prezentacji treści
Tak
Tak
Tak
Koszyk
Sekcja formularza kontaktowego
Tak
Tak
Tak
Proces zakupowy (checkout)
Sekcja prezentacji pakietów cenowych
Tak
Tak
Strona główna
Sekcja prezentacji opinii klientów
Tak
Tak
Strona kategorii
Sekcja FAQ
Tak
Tak
Wyszukiwarka
Inne sekcje projektowane indywidualnie
Tak
Inne podstrony (np. konto użytkownika, blog, konfiguratory produktu)

Elementy techniczne

Analiza danych ilościowych oraz jakościowych z wykorzystaniem m.in. Google Analytics, HotJar, CUX
Wysyłka wiadomości z formularza kontaktowego na wskazany adres e-mail
Tak
Tak
Tak
Testy A/B
Integracja z Google Analytics (umieszczenie kodu śledzącego i rejestracja wysyłki formularza kontaktowego)
Tak
Tak
Tak

Prace dodatkowe

Umieszczenie landing-page’a na hostingu klienta
Tak
Tak
Tak
Integracja formularza kontaktowego z wybranym systemem zewnętrznym (np. Slack, Pipedrive, Mailchimp)
Tak
Przygotowanie treści (UX Writing) do landing page’a
Tak
Przygotowanie banerów nawiązujących do landing-page’a na potrzeby działań marketingowych
Tak
Badania z użytkownikami
Projekty graficzne podstron ze zmianami UX

Nie wiesz co wybrać?

Jeśli nadal zastanawiasz się, którą ofertę wybrać - napisz do nas lub umów się na krótką rozmowę w dogodnym dla Ciebie terminie.

Najczęściej zadawane pytania

Ile czasu zajmuje wykonanie landing page’a?

Rozwiń

Czas realizacji w przypadku wersji Start wynosi 5 dni roboczych, a dla wersji Pro 10 dni roboczych od momentu otrzymania kompletu materiałów, które mają zostać umieszczone na projekcie. W przypadku wersji Premium czasochłonność audytu zależy do indywidualnej wyceny.

Co należy przygotować przed rozpoczęciem prac?

Rozwiń

Po podpisaniu umowy otrzymasz od nas zbiór wytycznych odnośnie materiałów i informacji, jakie będą nam niezbędne do zaprojektowania landing page’a.

Z czego wynika cena?

Rozwiń

Wycena projektowania i wdrożenia landing page’a wynika z zawartości poszczególnych wersji, a co za tym idzie czasu poświęconego na realizację całego projektu. W każdym przypadku możemy przygotować indywidualną wycenę uwzględniającą Twoje potrzeby.

Czy landing page będzie poprawnie wyświetlał się na urządzeniach mobilnych?

Rozwiń

Tak, zadbamy o pełną responsywność (RWD) zaprojektowanego i wdrożonego przez nas landing page’a.

Czy landing page będzie można w przyszłości edytować?

Rozwiń

Efektem naszej pracy jest plik HTML oraz zestaw plików dodatkowych (CSS, JS) zawierających przejrzysty kod, który może podlegać dalszej edycji w przyszłości przez wybranego specjalistę IT.

Z jakimi systemami zewnętrznymi można zintegrować landing page?

Rozwiń

W zasadzie z każdym, który udostępnia do integracji interfejs zewnętrzny (API). Pracowaliśmy m.in. z oprogramowaniem Mailchimp, Slack, Pipedrive, InFakt.