Optymalizacja Współczynnika Konwersji (CRO)

Chcesz sprzedawać więcej w swoim sklepie internetowym?

Dzięki optymalizacji konwersji wskażemy obszary, których poprawa wpłynie na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie lub serwisie internetowym.

Co zyskasz dzięki optymalizacji konwersji?

Wzrost sprzedaży

Dzięki optymalizacji współczynnika konwersji Twój sklep internetowy będzie sprzedawał więcej przy tych samych kosztach pozyskania klientów.

Wzrost efektywności

Analiza elementów sprawiających problem użytkownikom wpłynie na efektywność realizacji celów biznesowych.

Inspiracja do zmian

Otrzymasz spojrzenie na Twój sklep w oparciu o rzeczywiste zachowania Twoich użytkowników.

Dlaczego warto optymalizować konwersję właśnie z nami?

Posiadamy wszechstronne kompetencje

Nasi eksperci posiadają kompetencje pozwalające wspierać e-biznes w jego różnych obszarach - funkcjonalnym, estetycznym, czy copywriterskim. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować i wprowadzić modyfikacje wynikające z planu optymalizacji.

Mamy ponad 10 lat doświadczenia

Pracowaliśmy dla wielu branż, w tym modowej, kosmetycznej, AGD, FMCG, budowlanej czy oferującej specjalistyczny sprzęt medyczny.

Stosujemy sprawdzone i skuteczne metody

Wykorzystujemy autorskie listy kontrolne (checklisty), dzięki którym poddajemy audytowi absolutnie każdy, istotny element analityki Twojego sklepu.

Doradzamy i opracowujemy plany na przyszłość

Omówimy z Tobą audyt i wspólnie ustalimy plan wdrożenia naszych rekomendacji. Możemy kontynuować współpracę i wesprzeć Cię również w tym procesie.

“Optymalizacja konwersji (CRO) to idealny sposób na weryfikację zmian w sklepie lub serwisie internetowym w oparciu o rzeczywiste zachowania użytkowników.”

Wiktor

Marcin Cichoń

Managing Partner

Z doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów korzystali

WITTCHEN
Wółczanka
Nest Bank
Leroy Merlin
Vistula
publio

W jaki sposób optymalizujemy współczynnik konwersji?

Spotkanie otwierające z naszym ekspertem

Prace rozpoczniemy od warsztatu, podczas którego zrozumiemy Twoje cele i uwarunkowania biznesowe. Na spotkaniu chcemy dowiedzieć się, z jakimi wyzwaniami mierzy się Twoja organizacja, na czym najbardziej Ci zależy i co chcesz osiągnąć dzięki optymalizacji konwersji.

Stworzenie hipotez badawczych

Na bazie spotkania warsztatowego nasi eksperci zidentyfikują obszary optymalizacji konwersji w Twoim sklepie lub serwisie internetowym, a następnie stworzą hipotezy badawcze (alternatywne propozycje obecnych rozwiązań w Twoim serwisie) na potrzeby przeprowadzenia dalszych testów

Przeprowadzenie testów

Skonfigurujemy narzędzia i przeprowadzimy testy A/B hipotez badawczych. W naszej pracy wykorzystujemy rozwiązania Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Hotjar, CUX. Przygotujemy również analizę zachowań Twoich użytkowników wykorzystując rzeczywiste nagrania ich sesji w serwisie internetowym*
* dotyczy wersji Pro i Premium audytu UX

Przygotowanie raportu

Opis przeprowadzonych testów i analiz umieścimy w czytelnym raporcie. Wskażemy obszary do optymalizacji wraz z naszymi rekomendacjami. Przygotujemy ocenę wskazanych zagadnień pod kątem ich wpływu na konwersję oraz wysiłku potrzebnego do wdrożenia zmian.

Darmowa video porada dla Twojego sklepu lub serwisu internetowego?

Zastanawiasz się nad optymalizacją konwersji (CRO)? Nasi eksperci przygotują dla Ciebie krótkie video, w którym otrzymasz 3 dedykowane porady.

Ile kosztuje optymalizacja konwersji (CRO)?

Start

2 500 zł
netto
Najczęściej wybierany

Pro

3 500 zł
netto

Premium

Indywidualna wycena
Spotkanie (warsztat) otwierające projekt z naszym ekspertem (1h)
Spotkanie (warsztat) otwierające projekt z naszym ekspertem (1h)
Tak
Tak
Tak
Stworzenie hipotez badawczych
Stworzenie hipotez badawczych
Tak
Tak
Tak
Przeprowadzenie testów A/B (3 testy A/B)
Przeprowadzenie testów A/B (3 testy A/B)
Tak
Tak
Tak
Przeprowadzenie analizy nagrań sesji użytkowników (100 sesji)
Przeprowadzenie analizy nagrań sesji użytkowników (100 sesji)
Tak
Tak
Raport z przeprowadzonych testów i analiza z listą zidentyfikowanych problemów
Raport z przeprowadzonych testów i analiza z listą zidentyfikowanych problemów
Tak
Tak
Tak
Analiza danych ilościowych oraz jakościowych z wykorzystaniem m.in. Google Analytics, HotJar, CUX
Analiza danych ilościowych oraz jakościowych z wykorzystaniem m.in. Google Analytics, HotJar, CUX
Tak
Badania z użytkownikami
Badania z użytkownikami
Tak
Projekty graficzne podstron ze zmianami UX/div>
Projekty graficzne podstron ze zmianami UX
Tak

Nie wiesz co wybrać?

Jeśli nadal zastanawiasz się, którą ofertę wybrać - napisz do nas lub umów się na krótką rozmowę w dogodnym dla Ciebie terminie.

Najczęściej zadawane pytania

Ile czasu zajmuje optymalizacja współczynnika konwersji (CRO)?

Rozwiń

W każdej wersji naszej oferty opieramy się na przeprowadzeniu testów A/B, których czas trwania zależny jest od wielkości ruchu na testowanej podstronie. Średnio można przyjąć, że każdy test A/B będzie trwał minimum 14 dni, zatem w przypadku wersji Start i Pro należy liczyć się z realizacją całego projektu w około 1,5 miesiąca.

Z czego wynika cena optymalizacji CRO?

Rozwiń

Cena CRO wynika z zawartości poszczególnych wersji naszej oferty, a co za tym idzie czasu poświęconego na realizację całego projektu. W każdym przypadku możemy przygotować indywidualną wycenę uwzględniającą Twoje potrzeby.

Czy wdrażamy wnioski i rekomendacje z testów CRO?

Rozwiń

W ramach każdego z pakietów CRO otrzymasz rekomendacje rozwiązań problemów wskazanych w naszym raporcie. Nie będą to jednak gotowe projekty graficzne podstron z naniesionymi zmianami. Możemy przygotować indywidualną wycenę zawierającą wykonanie projektów graficznych. Następnie będziesz mógł zlecić wdrożenie zaprojektowanych przez nas widoków wybranemu przez Ciebie zespołowi IT. Możemy również zasugerować kontakt z naszymi zaufanymi partnerami IT - są to uznane na polskim rynku software house’y.

Zamknij

Bądźmy w kontakcie!

Napisz do nas wiadomość, a na pewno się do Ciebie odezwiemy.

Marcin osobiście otrzyma Twoją wiadomość
Twoja wiadomość leci do Marcina!
Ojoj coś poszło nie tak! Sprawdź czy gdzieś nie wkradł się błąd
Zamknij

Pierwszy krok do otrzymania darmowej video porady za Tobą!

Teraz tylko wypełnij poniższy formularz, a my w ciągu 3 dni roboczych wyślemy Ci video zawierające dedykowane porady, dzięki którym Twój serwis może stać się jeszcze lepszy.

Marcin osobiście otrzyma Twoją wiadomość
Twoja wiadomość leci do Marcina!
Ojoj coś poszło nie tak! Sprawdź czy gdzieś nie wkradł się błąd